L. & N. Smit's Stichting

Zaalverhuur

De L. & N. Smit’s Stichting beschikt over twee zalen in ’t Waellant: de kleine zaal is geschikt voor maximaal 40 personen en de grote zaal voor maximaal 90 personen. De zalen kunnen worden samengevoegd en worden in hoofdzaak verhuurd aan senioren uit Nieuw-Lekkerland en Kinderdijk boven de 55 jaar voor bijvoorbeeld de viering van een verjaardag of een (huwelijks)jubileum. Daarnaast worden de zalen verhuurd aan organisaties of instellingen die verwantschap hebben met ouderen in Nieuw-Lekkerland en Kinderdijk.

Kosten en voorwaarden

Aan het huren van de zalen zijn voorwaarden en kosten verbonden. Wilt u meer weten of een reservering plaatsen, neem dan contact op met het Service- en informatiepunt (op werkdagen bereikbaar van 09:00-12:00 uur) via tel.nr.: 0184 689 360 of door een mail te sturen met de menukeuze Contact via email.