L. & N. Smit's Stichting

Workshops voor computer-, laptop-, tablet- en telefoon

Doelstelling

De L. & N. Smit’s Stichting heeft als doelstelling mensen te ondersteunen om hun maatschappelijke participatie en zelfredzaamheid te behouden en/of te vergroten. Het behouden van de regie over het eigen leven is daarbij een belangrijk uitgangspunt. Computer-, laptop-, tablet- en telefoon gebruik maakt hier een belangrijk onderdeel van uit omdat de overheid, banken en andere organisaties steeds meer via smartphone, e-mail en internet afhandelen. Jaarlijks worden er daarom in ’t Waellant computer workshops georganiseerd.

Beginners workshop

Wilt u meer weten over het gebruik van de computer dan is de beginners workshop een goede start. In de workshop leggen we de basis van Windows 10 uit en gaan we in op de mogelijkheden. De workshop wordt gegeven in groepsverband (kleinschalig – max. 8 personen) en er is voldoende ruimte voor specifieke vragen. Onze vrijwilligers vertellen u graag wat er mogelijk is.

• computers zijn aanwezig en werken op basis van Windows 10
  • 6 lessen van 3 uur inclusief een half uur koffiepauze
  • de workshop wordt gehouden in één van de zalen van ’t Waellant

Opfris- Vervolg workshop

Deze workshop is voor wie de beginners workshop heeft gevolgd of al ervaring heeft met de computer en meer kennis wil opdoen.

• computers zijn aanwezig en werken op basis van Windows 10
  • 6 lessen van 3 uur inclusief een half uur koffiepauze
  • de workshop wordt gehouden in één van de zalen van ’t Waellant

Algemeen

• inschrijven/inlichtingen op werkdagen van 09:00-12:00 uur, telefoonnummer 0184 689 360
    schrijf u op tijd in zodat u zeker bent van een plaats!
  • de cursussen vinden doorgang bij voldoende deelname u wordt op tijd hierover geïnformeerd
  • bij interesse in andere trainingen, zoals internet/e-mail, telefoon of tablet, of fotobewerking, wordt bij voldoende deelname de betreffende workshop georganiseerd
  • vraagt u zich af welke cursus voor u geschikt is of heeft u een andere vraag betreffende onze computer workshops, neem dan contact op met het Service- en Informatiepunt, telefoonnummer 0184 689 360 en vraag of één van de computervrijwilligers contact met u opneemt

Inloop-ochtenden