'Onderzoek je eigen stamboom' in Nieuw Lekkerland

woensdag 13 november, van 10.00 tot 12.00 uur (inloop vanaf 9.45 uur)

(Gratis) workshop ‘Onderzoek je eigen stamboom’ in Nieuw-Lekkerland
Wanneer: woensdag 13 november, van 10.00 tot 12.00 uur (inloop vanaf 9.45 uur)
Waar: ’t Waellant, Ooievaar 10 Nieuw-Lekkerland

Wil je dieper in je eigen familiegeschiedenis duiken? Kom dan naar onze workshop ‘Onderzoek je eigen stamboom’ op woensdag 13 november in Nieuw-Lekkerland. Deze workshop wordt georganiseerd door Bibliotheek AanZet in samenwerking met Genealogische Vereniging ‘De Stamboom’ uit Sliedrecht en SeniorWeb Nieuw-Lekkerland.

Welke bronnen gebruik je om je stamboom in kaart te brengen? Hoe gebruik je de computer en het internet daarbij? En hoe verwerk je de gevonden informatie op een gestructureerde manier? De workshop wordt geleid door een deskundige van Genealogische Vereniging ‘De Stamboom’ uit Sliedrecht. Je krijgt informatie en uitleg. Daarnaast is er tijd om de eerste stappen te zetten in je eigen stamboomonderzoek.

Het is gewenst om een eigen laptop of tablet mee te nemen, deze heb je nodig tijdens de workshop. Heb je geen laptop/tablet, laat het dan weten, dan zorgen wij voor een leenlaptop.

Deelname is gratis. Aanmelden kan bij de L&N Smits Stichting, door een e-mail te sturen naar: info@smitsstichting.nl.
Of door op werkdagen tussen 9 en 12 uur te bellen naar 0184 689 360.
Je kunt je aanmelden tot 5 november 2024.
Het maximum aantal deelnemers is 18.
Het minimum aantal deelnemers is 8.

ondezoek je eigen stamboom