Noteert u vast in uw agenda.

Oktober maand.

Oktober 2019 was statiegeld maand bij PLUS Supermarkt Van Der Wal. Deze actie heeft een mooi bedrag opgeleverd van € 252,20. Hartelijk dank voor uw ondersteuning.

November maand

Op woensdag 27 november a.s. bent u van harte welkom. Er is dan opnieuw gelegenheid om samen te genieten van een maaltijd in ’t Waellant aan de Ooievaar te Nieuw-Lekkerland. Schuift u ook aan!  De maaltijd begint om 12.30 uur. U kunt zich hiervoor aanmelden tot maandag 25 november uiterlijk 10.00 uur.

Het menu op 27 november is: Voorgerecht: Groentesoep. Hoofdgerecht; Kipkarbonade, Wortelen/doperwten, Aardappelkroketjes. Nagerecht; Toetje en Fruitsalade. De kosten bedragen € 8.25 inclusief drankje.

Voor aanmelden, vervoer naar ‘t Waellant en/of meer informatie kunt u terecht bij het Service- en Informatiepunt van de L. en N. Smit’s Stichting, iedere werkdag geopend van 09.00 – 12.00 uur. Telefonisch te bereiken op 0184-68 93 60.

Zie ook onze website: www.smitsstichting.nl

Penningmeester gezocht

Maatschappelijk betrokken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Kom in beweging en meld je aan voor een date en sfeer te proeven. De Koffie staat klaar.

Noteert u vast in uw agenda.

Activiteiten: Woensdag 27 november a.s. Open Tafel.

De L. & N. Smit's Stichting organiseert computercursussen