• Computercursussen:

De L&N Smit’s Stichting heeft als doelstelling mensen te ondersteunen om hun maatschappelijke participatie en zelfredzaamheid te behouden en/of te vergroten. Computergebruik maakt hier een belangrijk onderdeel van uit omdat de overheid, banken en andere organisaties steeds meer via Smartphone, eMail en Internet afhandelen. Jaarlijks worden er daarom in ’t Waellant computer-cursussen georganiseerd.

Beginnerscursus:

Wilt u meer weten over het gebruik van de computer dan is de beginnerscursus een goede start. In de cursus leggen we de basis van Windows 10 uit en gaan we in op de mogelijkheden. De cursus wordt gegeven in groepsverband (kleinschalig – max. 8 personen) en er is voldoende ruimte voor specifieke vragen. Onze vrijwilligers vertellen u graag wat er mogelijk is.

• Computers zijn aanwezig en werken op basis van Windows 10
  • 6 lessen van 3 uur inclusief een half uur koffiepauze
  • De totale kosten bedragen €80,--.
    Dit is inclusief het beginnersboek “Windows 10 voor Senioren”
  • De cursus wordt gehouden in één van de zalen van het Waellant op:
    Maandagochtend van 09.00-12.00 op 14, 21 en 28 oktober 2019
    .
  •
  • Opfris/vervolgcursus: Deze cursus is voor wie de beginnerscursus heeft gevolgd of al ervaring heeft met de computer en meer kennis wil opdoen.
  • Computers zijn aanwezig en werken op basis van Windows 10
  • 6 lessen van 3 uur inclusief een half uur koffiepauze
  • De totale kosten bedragen €60,--.
  • De cursus wordt gehouden in één van de zalen van het Waellant op:
    Maandagochtend van 09.00-12.00 op 14, 21 en 28 oktober 2019.
  • Algemeen:

• Inschrijven/inlichtingen op werkdagen van 09.00-12.00
  • telefoon 0184-689 360.
  • Schrijf u op tijd in zodat u zeker bent van een plaats!
  • De cursussen vinden doorgang bij voldoende deelname. U wordt op tijd hierover geïnformeerd.
  • Bij interesse in andere trainingen, zoals Internet/E mail (3 lessen) of fotobewerking, wordt bij voldoende deelname de betreffende cursus georganiseerd.
  • Vraagt u zich af welke cursus voor u geschikt is of heeft u een andere vraag betreffend computercursussen, neem dan contact op met: het Service- en Informatiepunt telefoon 0184-689 360 en vraag of een van de computer vrijwilligers contact met u opneemt
  • Inloopochtend in ’t Waellant van 10-12 uur op  14 nov. U kunt hier terecht met al uw vragen over Smartphone, iPad en Computer.

Penningmeester gezocht

Maatschappelijk betrokken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Kom in beweging en meld je aan voor een date en sfeer te proeven. De Koffie staat klaar.

Noteert u vast in uw agenda.

Activiteiten: Woensdag 27 november a.s. Open Tafel.

De L. & N. Smit's Stichting organiseert computercursussen