Penningmeester gezocht

Zoek jij:
- een nieuwe uitdaging?

- een gewaardeerde functie?

- zinvolle tijdsbesteding in een maatschappelijke organisatie?
- wil je de samenleving helpen en ben je innovatief?

Dan is een bestuursfunctie bij onze stichting iets voor jou!

De  welzijnsstichting,  de L. & N. Smit’s Stichting, is in 1885 opgericht door Leendert en Neeltje Smit. Vanaf de oprichting heeft de stichting zich bezig gehouden met het welzijn van ouderen. Wij werken met ca. 90 vrijwilligers die ingezet worden op allerlei terreinen zoals o.a. meldpunt, beter bewegen voor ouderen, geheugentraining, open tafel, koersbal, sociaal culturele activiteiten.  www.smitsstichting.nl

Als bestuurslid houd je toezicht op het functioneren van de stichting.

Wat ga je doen?

Wij zijn op zoek naar enthousiaste en betrokken bestuursleden  Als bestuurslid vergader je tenminste 7 keer  per jaar  en waar nodig met enkele disciplines binnen onze stichting waarbij je controleert of de doelen van de welzijnsstichting op een goede manier worden nagestreefd.

Dit ben jij:

Een enthousiast persoon die graag door deze bestuursfunctie een bijdrage wil leveren aan de ontwikkeling van het welzijnsbeleid in de kernen Nieuw-Lekkerland en Kinderdijk, waardoor we mensen helpen mee te doen in de maatschappij.

Solliciteren en informatie:

Meer weten over deze functie en is jouw interesse gewekt, stuur je CV en een korte motivatie naar onze voorzitter jsimons@solcon.nl of per post: Ooievaar 10, 2957 NH NIEUW LEKKERLAND. T.a.v. J. Simons.

Penningmeester gezocht

Maatschappelijk betrokken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Kom in beweging en meld je aan voor een date en sfeer te proeven. De Koffie staat klaar.

Noteert u vast in uw agenda.

Activiteiten: Woensdag 27 november a.s. Open Tafel.

De L. & N. Smit's Stichting organiseert computercursussen